Bestellen

Bestellingen plaatsen:

Kopen/Bestellen?

Natuurlijk kan je altijd onze producten kopen en bestellen door gewoon bij ons langs te komen in de winkel. Ons assortiment bestaat echter uit meer dan 50.000 artikelen. Helaas hebben wij als kleine winkel een beperkte ruimte en kunnen daarom niet alle artikelen voor je op voorraad hebben. We moeten keuzes maken waardoor het kan voorkomen dat uw product of preparaat niet aanwezig is.

Bewustwinkelen.nl

Toch proberen wij je zoveel mogelijk van dienst te zijn: Een gedeelte van ons assortiment kan je zelf bestellen op de website van www.bewustwinkelen.nl.

Bestellingen via de winkel :

Helaas…..er blijft de laatste tijd te veel bestellingen in de winkel staan die via whatsapp, en of aan de toonbank in de winkel et gedaan worden.( 8-12-2022)

Bij onze winkel heeft u de mogelijkheid om via de partnersite Bewustwinkelen.nl een bestelling te plaatsen.

Wat is er niet makkelijker dan om vanuit je luie stoel de gewenste artikelen te bestellen en deze te laten bezorgen bij ‘Op’t Goede Spoor, Reform&More’. Eventueel is uw bestelling ook op diversen dagen te bezorgen bij u thuis (dit in overleg).

B.W bestellingen

In principe werken wij met Bewustwinkelen en kan je daarbij zelf je bestellingen plaatsen.

Bestellingen dienen binnen drie dagen opgehaald te worden, hou hier rekening mee als je zelf besteld. Mocht dit niet lukken neem dan even contact met me op via de WhatsApp.

Bewustwinkel orders die niet binnen de gestelde termijn opgehaald worden, krijgen van mij een betaalverzoek na de gestelde termijn van 3a 7 dgn. Na betaling kan deze later opgehaald worden.

Note: Sommige producten zijn niet bestelbaar bij mij via de Bewustwinkelen site. De reden hiervoor is dat sommige producten geregistreerd staan onder de Nederlandse geneesmiddelenwet. Dat houd in dat dit product niet naar mijn winkel toegezonden mag worden. Ik ben een natuur-gezondheidswinkel met een orthomoleculair en voedingsleer achtergrond.

Ik ben niet in bezit van drogisterij/apothekers diploma om de reden dat ik niet pharma en of zijtak  wil leren, mijn producten probeer ik natuurlijk, zuiver te houden.

Hoe gaat zoiets in zijn werking?

  • Je bestelt via de partnersite de artikelen die je nodig heeft.
  • Dit bezorgen zij zo spoedig mogelijk bij onze winkel, meestal binnen één dag. Dit is kosteloos.
  • Je betaalt pas wanneer je de artikelen afhaalt bij ‘Op’t Goede Spoor, Reform&More’ (controleer eerst even of alles aanwezig is).Neem hiervoor een print mee van je bestelling zodat je dit ook daadwerkelijk kan bekijken. Ook vragen de print om zodat wij het juiste tasje mee geven.
  • Bestellingen dienen binnen 3dgn opgehaald te worden na een standaard afhaal opdracht via de email van BW, worden ze niet binnen drie dagen opgehaald dan gaan ze retour naar Bewustwinkelen (je krijg van mij nog een herinnering via email, want soms kan je het vergeten zijn)
  • Bewustwinkel orders die niet binnen de gestelde termijn opgehaald worden, krijgen van mij een betaalverzoek na de gestelde termijn van 3 dgn. Na betaling kan deze later opgehaald worden.
  • Besteld je op de vrijdag dan word deze pas de dinsdag  (eind van de middag) uit de bestellingen gehaald, dit is in verband met de drukte op de zaterdag dan word de vracht niet geleegd en of geleverd.
  • Bestellingen komen niet op vaste tijden binnen, je krijg van ons een afhaalbericht als jou bestelling uit de vracht gehaald is, eerder komen heeft vaak geen nut, omdat we dan nog geen vracht hebben en of geen tijd hebben om jou pakket er uit te halen, wacht even op het afhaalbericht.
  • Maandag komt de post niet met pakketten dus deze worden dan pas bij de winkel op de dinsdag geleverd, maar je krijg een afhaal bericht als het binnen is gekomen.
  • Zaterdag word er géén bewustwinkel orders uitgepakt in verband met druktes in de winkel op deze dag.
  • Bestellingen komen in een tasje of doosje binnen, dit dien je zo mee te nemen, wij nemen geen tasjes of doosje’s meer aan, in verband met te kleine opslagruimte.
  • Houd ook rekening met de openingstijden van de winkel, in verband met zon en feestdagen en andere openingstijden. Stel dan uw levering even uit tot we weer open zijn, zodat dit gewoon doorloopt na deze dagen. Je weet nooit waar de bezorging uw pakket dan neer zet.
  • Producten, artikelen die via bewustwinkelen besteld zijn, kan niet retour, zorg ervoor dat je de bestelling bekijkt, voordat je hem afrekent. Eenmaal thuis kan dit niet meer terug gebracht worden. Houd hier a.u.b. rekening mee voordat er een bestelling gedaan word.
  • Bestellingen die je doet via bewustwinkelen, daarvan hebben wij het recht om de email adressen van te gebruiken, deze worden netjes opgeslagen in de computer in outlook. Meer informatie hierover kan je vinden in beiden site over privacywet.

Registeren-bewustwinkelen

Heel soms hoor ik nog wel eens in de winkel, ik weet niet hoe ik via de computer moet bestellen, als ik eenmaal ingelogd ben dan is dit geen probleem, maar daarvoor….


Hierbij de uitleg hoe register je via de partnersite:


1.Je gaat naar bewustwinkelen en rechtsboven in het scherm staat de optie Inloggen.
2. Dan krijg je in een nieuw scherm de vraag: Bestaande klant?
Nieuwe klant, en omdat je nieuw bent kies je de optie Nieuwe klant. Dit doe je door op het groene balkje waar op staat: Nieuw account aanmaken te klikken.
3.Je krijg dan een nieuw veld waar je de gegevens invult van jezelf (of voor die ander waarvoor je een account voor aan maakt)
4.Zodra je je gegevens ingevuld heb en een wachtwoord gekozen heb (noteer deze even goed voor de volgende keer)
Kom je in het volgende scherm terecht, je kan nu shoppen!
5.Je krijg van het bewustwinkelen team in je emailbox de bevestiging van registeren, bewaar deze goed.
6.Zodra je artikelen besteld, komt dit in het winkelwagentje terecht, deze kan je vinden rechts bovenin het scherm er staat bij het wagentje hoeveel producten je besteld heb.
7.Als je daar op klikt kom je in het scherm terecht waar je alles nog even na kan kijken (aantal, je bestelling of het klopt) zodra je klaar bent met bestellen kan je naar de volgende stap. (niet klaar dan ga je gewoon weer verder shoppen, dit kan door een pagina terug te gaan (even klikken op het pijltje terug boven in de webbrowser die je gebruikt ) of gewoon via de items bovenin.
Ben je wel klaar, dan: klik je op groen balkje: bestelling afronden.
8. Je krijg dan een nieuw scherm met al je gegevens (dit kan je nog eventueel aanpassen indien nodig) recht staat er nu een optie Ophaalpunt : waar je jou bestelling wil ophalen, en als het goed is staat mijn winkel geheel boven aan.
9.Je klinkt dan even het rondje Ο aan zodat deze zwart word . Je heb mijn winkel geselecteerd.
10. Nu word er onderaan de pagina gevraagd of je akkoord gaat met hun algemene voorwaarde. Dit moet je ook even aanklikken zodat het rondje Ο zwart word.(wel even lezen ) Zie je dit niet op de pagina staan, scrol dan even met je scherm naar beneden.
11. Ook word er onderaan de pagina gevraagd :Notificatie klik daar het rondje Ο weer zwart bij Email (wij bellen de klanten niet op )
12. Nu kan je rechts onderin de pagina je bestelling door zetten, op het groene balkje staat : Bestelling controleren. Als je daarop klik kom je in het volgende scherm terecht..laatste controle.
13. Even door lezen en dan op het laatste groene balkje om op te klikken
14. Hoera je bestelling is er door heen.


Binnen een seconde krijg je daarvan een bevestiging, en als je bestelling dan bij mij aanwezig is, krijg je nog daarna een afhaal email om het bij mij op te komen halen (binnen een week ophalen aub) En je betaald je bestelling bij mij aan de kassa (en je heb vast al ontdekt dat je ook geen bezorgkosten betaald) Let wel even op want wij ronden af in de winkel, ook op de pin, dus het bedrag kan iets afwijken in verband met de afronding. (meer weten over ons winkelbeleid) 

Je kan nu het tabblad afsluiten of verder winkelen, je staat nog ingelogd, je kan jezelf uitloggen en de bij de volgende keer de optie : Bestaande klant invullen.
En als er een melding komt Wachtwoord onthouden (boven aan de pagina) is dit wel handig om te doen, maar als je dit niet wil dan typ je zelf elke keer je wachtwoord in.


Ik hoop hiermee iets meer duidelijkheid te geven als je een bestelling plaatse via BW. Als je bestelt krijg je twee mailtjes:

Het eerste mailtje staat dit vermeld:

Bedankt voor je bestelling bij Bewustwinkelen.nl. We hebben je bestelling ontvangen en nemen contact met je op als je pakket klaar is. Het bestelnummer is xxxxxxxx

Het laatste mailtje die je dan ontvangt staat dit bij:

Je bestelling met bestelnummer xxxxxxx van 14-10-2017 staat voor je klaar bij Op ’t Goede Spoor – Reform & More.

Ik hoop dat je met deze uitleg wat meer weet, hoe je moet bestellen, hoe het werkt et….vragen stel deze dan gerust via de email .

 De extra service die wij aanbieden:

De folder artikelen kan je ook via de winkel bestellen, u komt dan even binnen en besteld je product bij de toonbank. 

Niet iedereen wil of kan via internet bestellen, ook daar bieden wij een extra service in,  je kan via mij gewoon je product bestellen. Dit dient van te voren betaald te worden* de bestelling duurt 1 a 2 dgn. Wij bellen de klanten niet op, bewaar je bon goed zodat je kan aantonen dat het betaald is.

*Bestel je artikelen bij mij zijn deze van te voren betaald, kunnen ze niet meer geannuleerd en of terug gebracht worden. Is onverwachts je artikel toch niet uitgeleverd krijg je een tegoed bon en bestellen wij het zo snel mogelijk weer.

Disclamer*:Heb je voordat je besteld onze algemene voorwaarden  doorgelezen? Wij gaan daar vanuit dat dit gelezen is voordat je bij ons besteld. Plaats je een bestelling dan ga je automatisch akkoord met deze voorwaarden.

 
 
image_pdfimage_print